دختران اسفراینی یک گام تا صعود به لیگ برتر فوتسال

دختران اسفراینی یک گام تا صعود به لیگ برتر فوتسال

سرمربی تیم فوتسال بانوان کیمیا اسفراین گفت: مسیر این تیم‌ جهت حضور در لیگ برتر فوتسال با اراده فولادین بازیکنان این تیم‌ جهت حضور در سطح یک فوتسال کشور تقریبا هموار است.

زهرا حاتمی  اظهار داشت: از ابتدای برگزاری این رقابت‌ها مقرر شد از بین هشت تیم حاضر در مرحله حذفی لیگ دسته اول بانوان دو تیم به لیگ برتر صعود کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین با اشاره به انصراف تیم «شیراز» از حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان از افزایش سهمیه حضور در لیگ برتر از دو به سه تیم خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به برد پر گل ۱۲ بر یک تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین در بازی رفت در برابر نماینده اراک خاطر نشان کرد: با این نتیجه در صورت اینکه اتفاق خاصی در بازی برگشت پیش نیاید و به عنوان تیم برنده از زمین بازی خارج شویم، در بازی‌های پیش رو که به صورت ضرب‌دری بین ۴ تیم برتر جدول برگزار می‌شود برای صعود تنها به یک برد نیاز داریم.

حاتمی در انتها با تاکید بر اراده پولادین دختران فوتسالیست اسفراین جهت حضور در لیگ برتر و کسب یک افتخار بزرگ برای ورزش خراسان شمالی بیان کرد: مشکلات تیم‌داری در بخش بانوان بر هیچ کسی پوشیده نیست اما همه این مشکلات را با همت عالی بازیکنان و عوامل اجرایی تیم از پیش رو بر می‌داریم.

 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید