استخدام نورچشمی‌ها و افراد «ژن خوب» را متوقف کنید

استخدام نورچشمی‌ها و افراد «ژن خوب» را متوقف کنید

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس طی تذکری به وزیر کشور خواستار توقف و جلوگیری از استخدامی‌ها و انتصابات نورچشمی‌ها، مسئولان ستادی رئیس‌جمهور و برخی افراد از دیاری خاص شد.

 به گزارش روابط عمومی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، سیدمحمد پاکمهر در جلسه علنی (سه‌شنبه ۲۵ آذر) مجلس در تذکری شفاهی به عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره انتصاب و استخدام نورچشمی‌ها، تولد ژن‌های خوب در مسئولیت‌ها و پست‌ها اظهار کرد: جذب و استخدام نورچشمی‌ها خارج از ضوابط و مقررات جاری با هر فرمولی که باشد بی‌حرمتی به قانون و برخلاف اعتقاد به عدالت و وجدان و نوعی تبعیض و بی‌توجهی به اعتماد عمومی است.

وی در همین راستا افزود: جذب و بکارگیری افراد خاص از ستاد انتخاباتی ریاست‌جمهوری بدون آزمون و رقابت یک نوع امتیازدهی و به عبارتی پارتی‌بازی آشکار و قانون‌شکنی است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس ادامه داد: حداقل انتظار مردم در شرایط تورم، بیکاری و نبود اشتغال برای فرزندان خود از همه خدمتگزاران و مدیران، رعایت قانون و اجرای عدالت در استخدام‌ها و انتصابات است.

وی ادامه داد: به‌نوعی انتظار مردم توجه به همه ظرفیت‌های انسانی نه فقط توجه ویژه به منطقه یا دیاری خاص و برجسته‌سازی ژن‌های خوب در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها است.

نماینده مردم بجنورد تصریح کرد: پذیرفتنی نیست در شرایط تورم افسارگسیخته بازار سکه و ارز، مسکن و خودرو و نهاده‌های دامی، گوشت و تخم‌مرغ و روغن و غیره از کود و سموم و صدها موارد دیگر که بخش اعظم آن مربوط به ضعف مدیریت و نظارت است مردم فهیم و بصیر برخی از استان‌ها با استخدام و بکارگیری افراد سفارشی و نورچشمی و ستادی نسبت به‌عملکرد نظام بدبین باشند.

 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید