2اثر نمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

2اثر نمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

دو اثر نمایشی « باران اگر بخواهد» و «دستور از بالا» از خراسان شمالی به دبیرخانه سی ‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

بر اساس رأی هیات داوران متشکل از «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» ۲ اثر نمایشی « باران اگر بخواهد» به  کارگردانی «احسان کمالی» و  «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور» به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی،  بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره ۱۴ اثر نمایشی به دبیرخانه رسید که پس از بازبینی آثار  در نهایت شش اثر به مرحله نهایی راه یافت.

این گزارش حاکی است، در جشنواره پانزدهم  چهار نمایش از اسفراین و دو نمایش از بجنورد در این دو شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداخت.

لازم به ذکر است، آثار نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی «ساناز بیان» وکارگردانی «علی کاملی»،  «میراث» به نویسندگی «محمود آزاد» و «علی فروغزاده» و  کارگردانی «محمود آزاد»، «درد سرهای مرد مرده» به کارگردانی «مخدره شفیعی» و «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور»، «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «نوه بچه شوفر» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار»از  ۲۶ تا ۲۸ آذر در مجتمع های فرهنگی و هنری نسیم اسفراین و گلشن بجنورد به روی صحنه رفتند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید