۳۷ درصد از سهام داران سهام عدالت در خراسان شمالی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

۳۷ درصد از سهام داران سهام عدالت در خراسان شمالی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳۷ درصد از سهام داران سهام عدالت در خراسان شمالی در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) ثبت نام کرده اند.

مجید درخشانی اظهارکرد: تعداد اعضای شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در خراسان شمالی ۵۲۸ هزار نفر هستند که از این تعداد ۱۹۵ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سهامدارانی که مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده و عضو شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان هستند، ثبت نام در سامانه سجام را انجام دهند، افزود: میانگین کشوری ثبت نام در سامانه سجام حدود ۱۹ درصد است که خراسان شمالی نسبت به این رقم جلوتر است.

درخشانی ادامه داد: از سوی دیگر ثبت نام افراد در سامانه سجام برای دریافت سود سهام عدالت که در پایان سال صورت می گیرد الزامی است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن برای حضور در انتخابات نوبت دوم هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام ثبت نام در این سامانه الزامی است.

این مقام مسئول در ارتباط با ارزش سهام عدالت در خراسان شمالی نیز بیان کرد: ارزش سود سهام عدالت در این استان به ۸۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی در ادامه در ارتباط با طلب پیمانکاران استان نیز اظهارکرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری رقم ۳.۷ هزار میلیارد ریال به عنوان مطالبه پیمانکاران استان ثبت شده است.

 

انتهای پیام/ایسنا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید