خراسان شمالی میزبان اردوی تیم ملی کوراش می‌شود

خراسان شمالی میزبان اردوی تیم ملی کوراش می‌شود

دبیر انجمن کوراش کشور از میزبانی بجنورد برای اردوی تیم ملی این رشته ورزشی خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی کوراش از ۱۳ تا ۲۵ دی‌ماه به میزبانی استان خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار می‌شود.

کوروش خسرویار اظهار کرد: اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان در رده آقایان با توجه به مجوز ستاد مبارزه با کرونا در وزارت ورزش از ۱۳ تا ۲۵ دی‌ماه به میزبانی استان خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: در اولین مرحله اردو کلیه نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری سال ۹۸ در شهرستان نور و چهار نفر از مدال آوران جهانی سال ۲۰۱۹ به اردو دعوت شدند.

دبیر انجمن کوراش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در روز نخست اردو دعوت‌شدگان در یک مسابقه درون اردویی کاهش پیدا می‌کند و درنهایت ۱۵ نفر به مدت دو هفته زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کوراش به تمرین‌های آماده سازی می‌پردازند.

وی از انجام تست کرونا برای ورزشکاران نیز خبر داد و گفت: در اردیبهشت‌ماه سال آینده مسابقات داخل سالن هنرهای رزمی اسیا در تایلند برگزار می‌شود که رشته ورزشی کوراش برای کاروان ایران می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

خسرویار با اشاره به کسب سهمیه 5 نفر از آقایان ادامه داد: باتوجه به شرایط کرونا تلاش می‌کنیم تا تیم آماده‌شده و در صورت مساعد شدن شرایط بیماری در کشور، رقابتی در میان مدعیان تیم ملی کوراش مجدداً در انتهای امسال برگزار می‌کنیم.

 

انتهای پیام/فارس

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید