جامعه اسلامی فرهنگیان، جوان‌گرا می‌شود

جامعه اسلامی فرهنگیان، جوان‌گرا می‌شود

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: هدف اصلی جامعه اسلامی فرهنگیان استفاده از نیروهای جوان است و این امر باید در جامعه اسلامی فرهنگیان خراسان شمالی نیز مورد توجه باشد.

 علی کریمی فیروزجایی در آئین تکریم و معارفه دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان خراسان شمالی، که در سالن جلسات اداره کل نوسازی و مدارس استان برگزار شد، با اشاره به اینکه سازندگی ایران باید از آموزش و پرورش رقم بخورد، بیان کرد: ایجاد فکر و انگیزه حرکت در بین نوجوانان و جوانان از آموزش و پرورش باید شروع شود و جامعه اسلامی فرهنگیان نیز به دنبال همین موضوع است.

 

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی فرهنگیان یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌های فرهنگی در کشور است، افزود: در حوزه صنفی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... جامعه اسلامی فرهنگیان ورود کرده است و فعالیت‌های زیادی در این حوزه‌ها به سرانجام رسیده است.

 

فیروزجایی با تأکید براینکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی، فعالیت جامعه اسلامی فرهنگیان نیز شتاب بیشتری پیدا کرده است، اظهار کرد: باید از نیروهای جوان در تشکل استفاده شود و از طرفی شناسایی مناسبی از دانشجو معلمان که جزئی از جامعه فرهنگیان محسوب می‌شوند، وجود داشته باشد و از ظرفیت آنان به خوبی استفاده شود.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تصریح کرد: همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی و حقوق بازنشستگان، رتبه‌بندی معلمان و.. از موضوعات مهمی بود که در مجلس یازدهم در دستور کار قرار گرفت و در مجلس شورای اسلامی تمام قد برای دفاع از حق فرهنگیان تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش فرهنگیان در پیشرفت جامعه اسلامی، ادامه داد: همان مأموریتی که فرهنگیان کشور در کلاس‌های درس خود دارند، همان مأموریت در کل جامعه متصور است.

 

گفتنی است در این مراسم صادق جعفری به عنوان دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان انتخاب شد و پیش از این نیز محمد اکبرزاده مسئولیت جامعه اسلامی استان را به عهده داشت.

 

انتهای پیام/ایسنا

چاپ