توسعه، بازسازی و تکمیل فرودگاه جاجرم نهایی شد

توسعه، بازسازی و تکمیل فرودگاه جاجرم نهایی شد

 

استاندار خراسان شمالی گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان برنامه ریزی استان، معاونت عمرانی استانداری و شرکت آلومینیای جاجرم مقرر شد تا امر بازسازی، اصلاح و تکمیل فرودگاه جاجرم انجام شود.

 محمدعلی شجاعی در آیین افتتاحیه مرکز آموزش هوانوردی فراسپهر ایرانیان که ۲۰ اسفندماه در محل فرودگاه بجنورد صورت گرفت، اظهارکرد: این امر در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی صنایع انجام شده و فرودگاه جاجرم به عنوان فرودگاه بخش خصوصی تکمیل، اصلاح و بازسازی می شوند.

 

وی افزود: علاوه بر آن طی انعقاد این تفاهم نامه اتصال به ریل سراسری کشور با ساخت ایستگاه امیرآباد توسط آلومینیای جاجرم نیز صورت می گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر بخشی که در استان به بهره برداری می رسد در واقع گامی به سوی رفع نداشته ها است، ادامه داد: امیدوار هستیم سرمایه گذاری که امروز در استان ایجاد شده، توسعه یابد.

 

شجاعی بیان کرد: توسعه مراکز آموزشی هوانوردی این صنعت بسیار مهم یکی از ملزومات بسیار مهم کشور است و سرمایه گذاری در این مسیر می تواند یکی از جایگاه های نداشته در منطقه را تکمیل کند.

 

وی تاکید کرد: به فرودگاه بجنورد نباید فرودگاه مشکل دار گفت بلکه این فرودگاه جزء فرودگاه های خاص است که از این نوع فرودگاه ها در کشور نیز وجود دارد و تعداد آن ها در دنیا کم نیز نیست.

 

وی تصریح کرد: اما هیچ گاه ارائه خدمت و اعطای پرواز به فرودگاه های خاص قطع نشده است که اگر چنین چیزی وجود داشته باشد از بی مدیریتی است.

 

نماینده عالی دولت در استان درخواست کرد: مسئولان این مرکز آموزش هوانوردی پیگیری های لازم را انجام دهند که‌ تمامی رشته های مرتبط با آموزش هوانوردی در این مکان جذب و به متقاضیان ارائه شود.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر این مرکز تعدادی از جوان ها را برای آموزش هوانوردی بورسیه کند که استانداری نیز با انعقاد تفاهم نامه حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/ایسنا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید