ابلاغ 110 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های بازآفرینی شهری خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ابلاغ و مصوب شدن 110 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های بازآفرینی شهری استان در سال 1400 خبر داد.

به گزارش اتفاقیه و به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، قاسم قاسمی در این خصوص گفت : 110 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های بازآفرینی شهری در استان مصوب و ابلاغ شد که باهماهنگی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی عضو ستاد بازآفرینی شهرستانها و استان می بایست جذب شود.

وی اظهار داشت : برای این 110 میلیارد ریال 11 پروژه بازآفرینی در استان در سال 1400 تعریف شده است که از این تعداد 5 پروژه در شهر بجنورد، 4 پروژه در شهر شیروان و 2 پروژه نیز در شهر اسفراین اجرا خواهد شد .

مهندس قاسمی به 5 پروژه شهرستان بجنورد اشاره کرد و افزود : 5 پروژه مذکور در شهر بجنورد شامل تکمیل و احداث مجتمع ورزشی فرهنگی جوادیه، تکمیل و احداث سالن ورزشی باقرخان 2، کمک به اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب جوادیه، تکمیل و احداث خانه محله صادقیه و اصلاح و ساماندهی شبکه آب و فاضلاب بافت فرسوده ارمفان بجنورد می باشد .

وی تصریح کرد : بهسازی پیاده رو حد فاصل خیابان فرومندی و خیابان امام خمینی(ره) و کمک به بهسازی معابر قلعه کریم از پروژه های بازآفرینی شهری شهرستان اسفراین و تکمیل و ساماندهی و بهسازی معابر زمین کشوری، احداث خانه فرهنگ زمین کشوری، احداث پایگاه خدمات اجتماعی زمین کشوری و زیرسازی و جدول گذاری معابر حکیم شیروان نیز از پروژه های بازآفرینی شهری شهرستان شیروان است که برای سال 1400 تعریف شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خطاب به دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری استان و شهرستانها عنوان کرد : دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان و شهرستانها تلاش را در راستای جذب اعتبارات پروژه های بازآفرینی شهری استان مضاعف کنند.

گفتنی است فرمانداران هر شهرستان به عنوان رئیس ستاد بازآفرینی شهرستان ها و شهرداران به عنوان دبیران ستاد شهرستانی نسبت به برگزاری ستاد های شهرستانی اقدام خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید