استاندار خراسان شمالی: حضور پر شکوه مردم در انتخابات دلیلی برافزایش قدرت نظام

استاندار خراسان شمالی پایه های اصلی قدرت نظام را رهبری و مردم دانست و گفت: مردم استان در تمام صحنه ها از پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس تا انتخابات همواره آگاهانه و با بصیرت پای نظام ایستاده اند.

به گزارش اتفاقیه و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی شب گذشته در برنامه شب های اترک با محوریت انتخابات افزود:در انتخابات ۲۸خردادماه مردم استان حضور قدرتمندی خواهند داشت زیرا در انتخابات گذشته بیش از ۱۵درصد از متوسط حضور کشوری حضور بیشتری داشتند.
وی با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد تزلزل در پایه های قدرت این نظام هستند، تصریح کرد: نگاه مردم به ویژه در خراسان شمالی ، تعیین دولت مردمی برای آبادانی ایران و دیپلماسی خارجی است و تمامی هجمه های دشمنان بی اثر خواهد بود. شجاعی در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت : مردم به این بلوغ رسیده اند که شهر و روستای خود را به دولت کوچک محلی واگذار کنند تا افراد برگزیده با برنامه ریزی و دلسوزی شهر و روستا را آباد کنند.
وی در خصوص آمادگی استان برای برگزاری انتخابات نیز خاطرنشان کرد: تمام فعالیت ها بر اساس تقویم اعلامی وزارت کشور انجام شده و مقدمات ، پشتیبانی انتخابات فراهم شده است. شجاعی تعداد شعب اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری را ۱۱۰۰ شعبه و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بیش از ۱۲۰۰شعبه عنوان کرد و افزود: در انتخابات امسال بیش از ۲۶هزار نیرو درگیر فرایند برگزاری انتخابات هستند. وی تصریح کرد:با همراهی تمام اجزای حاکمیت استان شاهد انسجام و هم افزایی در راستای برنامه ریزی و تلاش برای تحقق مطالبات مردم هستیم و چنین فرایندی را در کمتر استانی شاهد هستیم.
شجاعی به موضوع سفیران مشارکت اشاره و تصریح کرد: با اعزام گروه های سفیران مشارکت در تمامی شهرستانها بعنوان یک طرح ابتکاری از خراسان شمالی شاهد افزایش مشارکت مردم خواهیم بود‌. وی با اشاره به اینکه مردم با درک درست از مسائل روز پای نظام ایستاده اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بار دیگر با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شاهد قدرت نمایی آنان در صحنه بین المللی باشیم.

چاپ