رشوه ۴۰ میلیونی در ضمیمه پرونده مواد فروش

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از رد رشوه ۴۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس شیروانی خبر داد.

به گزارش اتفاقیه ، سرهنگ جواد گرامی مقدم اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان بعد از شناسایی یکی از فروشندگان مواد مخدر، او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم به جهت چشم پوشی ماموران مبلغ ۴۰ میلیون ریال رشوه را پیشنهاد می دهد، افزود: ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر بعد از تذکر به متهم، مبلغ رشوه را ضمیمه پرونده می کنند.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره با پاکدستی و درستکاری، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود دانسته و ثابت کرده است که در راه مبارزه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

مهر پلمب بر درب یک آتلیه متخلف در شهرستان گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه نیز در ادامه از پلمب یک واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات خبر داد.

سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد اظهار کرد: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف سطح شهرستان گرمه، یک واحد صنفی آتلیه که قوانین و مقررات را رعایت نمی کرد، با هماهنگی مرجع قضائی پلمب و از ادامه فعالیتش جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه مسئول این واحد صنفی نیز به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: طرح نظارت بر اصناف و واحد های صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار قرار داشته و با افرادی که نسبت به قوانین و مقررات بی توجه باشند برابر قانون برخورد می شود.

اتفاقیه/یزدی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید