مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی: دریافت ما به التفاوت وام مسکن روستایی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی: دریافت ما به التفاوت وام مسکن روستایی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

 

هادی زارعی ، مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی در نشست  خبری با اصحاب رسانه گفت : کسانی که در طرح‌های سال های گذشته مسکن روستایی از تسهیلات ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند در صورتی که پایان کار دریافت نکرده باشند و یا دوران مشارکت ساخت واحدهایشان به پایان نرسیده باشد، می توانند  اقدام به دریافت مابه‌التفاوت وام تا ۳۰۰ میلیون تومان کنند.

زارعی ادامه داد : هم چنین تمام تمامی هم استانی های ساکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان که فاقد مسکن مناسب می باشند و تاکنون از تسهیلات یارانه‌ای مسکن استفاده نکرده اند  می‌توانند از طرح ویژه ساخت مسکن روستایی استفاده نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد، دو هزارو ۵۹۷ واحد طرح ویژه مسکن روستایی، ۱۱۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن روستایی،۴۱ پروژه عمران روستایی و طرح های را از پروژه‌ های افتتاح شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی برشمرد و گفت: برای مجموع این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۶.۰۵۷.۳۸۶ میلیون ریال هزینه شده است..

زارعی به اقدامات صورت گرفته این اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت:  تاکنون ۷۲ هزار سند واحد‌های مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن استان صادر شده که شش هزار مورد از آن مربوط به دوسال گذشته است.

وی آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر ۱۷۳ روستای استان را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

هادی زارعی همچنین با اشاره به طرح هادی روستاها نیز گفت: این استان دارای ۷۲۲ با جمعیت بالای ۲۰ خانوار است که مطالعات طرح هادی آنها انجام شده که از این تعداد ۵۱۳ روستا نیازمند بازنگری طرح هادی هستند.

اتفاقیه/ناهیدی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید