خراسان شمالی در حوزه تعزیرات جزو بهترین استانهاست

خراسان شمالی در حوزه تعزیرات جزو بهترین استانهاست

استاندار خراسان شمالی گفت:حساسیت حوزه تعزیرات بالاست چون بحث امر و معاش مردم مطرح است اما بدون شک در این حوزه جزو بهترین استانها هستیم .

محمد علی شجاعی در کمیسیون تعزیرات حکومتی استان افزود: کمبود منابع مالی، خودرو ، تجهیزات همیشه جزو مشکلات مشترک در تمامی استانهاست اما باید در حوزه تعزیرات حکومتی نظارت ها توسط بازرسین بر کالاهای اساسی بیشتر شود.

وی با بیان اینکه یک مصوبه خوب حاصل فکر و خرد جمعی است، تصریح کرد: نقص ما این است که راهکارهای درست را به خوبی اجرایی نمی کنیم و اشکال کار ما این است که باید بدانیم مصوبات کاغذی بدرد مردم نمی خورد بلکه باید در میدان عمل شاهد کار باشیم.

شجاعی با اشاره به اینکه نانوایی ها محل خطرناکی برای شیوع بیماری کروناست، خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی باید توسط مردم و بهداشت فردی ،محیط ، ابزار کار نیز توسط نانوایی ها رعایت شود.

وی با تاکید بر داشتن آمار جامعه کارگری نانوایی ها افزود: با یک برنامه زمان بندی و اولویت سن باید کارگران نانوایی های در معرض خطر ، تست کرونا رو انجام دهند و این امر با نظارت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه ها انجام شود و این موضوع برای سایر مکان های پرخطر و شلوغ نیز اعمال شود.

وی اجباری شدن نصب تهویه در داروخانه ها و تهیه دستگاه ضدعفونی کننده کارت در واحدهای صنفی را بعنوان یک مصوبه مهم اعلام کرد.

 

 

 

 

چاپ