اعطای تسهیلات خرید خانه به پرستاران خراسان شمالی+ اعلام شرایط ارائه تسهیلات

اعطای تسهیلات خرید خانه به پرستاران خراسان شمالی+ اعلام شرایط ارائه تسهیلات

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اعطای تسهیلات خرید خانه به پرستاران استان خبر داد.

 قاسم بیانی گفت: بانک مسکن برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت اقدام به اعطای تسهیلات خرید خانه به پرستاران کرده است که طبق جلسه‌ بانک مسکن با معاونت درمان دانشگاه شرایط خرید خانه به شرح ذیل اعلام شد:

تسهیلات خرید خانه (۵۰ درصد اوراق تسهیلات و ۵۰ درصد تسهیلات بدون سپرده)

 

۱- سقف تسهیلات انفرادی در مرکز استان و سایر مناطق به ترتیب ۸۰۰ و ۶۰۰ میلیون ریال و تسهیلات زوجین به ترتیب ۱.۶۰۰ و ۱.۲۰۰ میلیون ریال است.

 

۲- پرداخت تسهیلات مذکور صرفا بر روی املاکی که قدمت آن حداکثر ۲۵ سال باشد، امکان پذیر است.

 

۳- تقسیط تسهیلات مذکور در حالت بدون سپرده حداکثر به مدت ۵ سال و با نرخ ۱۸ درصد و تسهیلات از محل اوراق به مدت ۱۲ سال و با نرخ ۱۷.۵ درصد امکان پذیر است.

 

۴-اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده (انفرادی/زوجین) به صورت توام با حساب پس انداز مسکن جوانان/صندوق پس انداز مسکن و توام با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات/صندوق پس انداز مسکن یکم، ضمن لزوم رعایت ضوابط تعیین شده امکان پذیر است.

 

۵-اعطای ما به تفاوت تسهیلات در زمان تعویض وثیقه، تغییر نام مدیون، تعویض وثیقه همزمان با تغییر نام مدیون، به نحوی که مجموع مانده بدهی حین الفسخ تسهیلات قبلی و تسهیلات اعطایی (خرید خانه بدون سپرده) از سقف‌های تعیین شده جهت تسهیلات مذکور تجاوز ننماید، بلامانع است.

 

۶-در صورت احراز توانایی مالی متقاضی، اعطای تسهیلات جاعله یا مرابحه منصوبات (همزمان یا غیر همزمان) بر روی املاک موضوع تسهیلات مذکور، در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه بلامانع است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید