برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر با تاکید بر حفظ سلامت مردم

 برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر با تاکید بر حفظ سلامت مردم

 

 معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم افتتاح پروژه ها در دهه فجر به صورت متمرکز و با تاکید بر حفظ سلامت مردم برگزار می شود.

 احمد برادران در نشست هماهنگی ایام الله دهه مبارک فجر استان، افزود: افتتاح پروژه های دهه فجر امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تاکید بر توجه به سلامت مردم است و همچنین امسال راهپیمایی نداریم بلکه بصورت رژه خودرویی خواهد بود.

 

به گزارش اتفاقیه به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی گفت: گفتمان سازی و توجه به اصول و مبانی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین تکالیف در حوزه محتوایی است که توجه به آن توسط خبرگزاری ها و صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و آموزش و پرورش و سایر بخش های دارای جامعه مخاطب الزامی است.

 

 وی افزود: نسل جوان امروز اتفاقات آن دوران را ندیده اند و باید توسط حاملان این خاطرات در فرصت های مختلف بازگو شود.

 

 برادران افزود: بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته به رغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها از اولویت های مدیران اجرایی است چرا که امروز دشمن با طرح سوالات واهی درصدد ناکارآمدجلوه دادن انقلاب در حوزه های مختلف است و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند منجر به ایجاد امید و نشاط در جامعه شود.

 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید