تبلیغات زودهنگام و مغایر با قوانین ممنوع

تبلیغات زودهنگام و مغایر با قوانین ممنوع

فرماندار بجنورد گفت: با هرگونه تبلیغات زودهنگام  و مغایر با قوانین نامزدها برخورد خواهد شد.

غلامرضا عوض زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: امسال با توجه به شرایط کرونا بحث تبلیغات و تجمعات تغییر خواهد یافت و بیشتر از طریق تبلیغات مجازی و رسانه ها مطرح خواهد بود.

عوض زاده افزود: هیات های اجرایی و ستاد های پیشگیری از تخلفات در دادگستری ایجاد شده است و هیات های اجرایی بر مسایل و تخلفات در این زمینه برخورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد:تا ۲۳ اسفند ماه هیات های اجرایی برای تایید صلاحیت نامزد ها فعال خواهد شد و از ۲۰ اسفند ماه جاری نیز ثبت نام نامزد های شورای شهر آغاز می شود.

عوض زاده افزود:در سطح شهر فضاهایی  برای تبلیغ نامزد ها پیش بینی و به نامزد ها اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار بجنورد گفت:از اعتبار توازن ملی ۷۰ میلیارد تومان برای شهرستان بجنورد تخصیص یافت.

عوض زاده افزود:در مجموع ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته برای شهرستان بجنورد مصوب شده ‌بود که به طور کامل تخصیص یافت.

فرماندار بجنورد افزود:۱۵۴ هکتار بافت فرسود شهرستان بجنورد وجود دارد که ساماندهی این مناطق به دلایلی با تاخیر مواجه شده بود که اکنون از طریق پیگیری ها از طریق کارگروه استانداری در حال پیگیری است.

عوض زاده با بیان اینکه در زمینه ساماندهی  در سکونت گاه ها و مناطق حاشیه شهر با کمک دفاتر تسهیلگری کارهای خوبی انجام شده است، افزود : بسیاری از اعتبارت که دریافت شده به سمت مناطق حاشیه شهر سوق داده ایم.

وی تصریح کرد: ادغام دانشگاه کوثر به دلیل حساسیت هایی که دارد متوقف و هنوز انجام نشده است و در حال پیگیری است.

تا اطلاع ثانوی تمام تالارها و مراکز تفریحی و بوستان ها در آستانه سال نو برای جلوگیری از تجمعات تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به رخی از تخلفات و تجمعات فروشگاه ها در شهرستان نیز گفت: به این مراکز اخطارهایی داده شده است که در صورت تکرار دوباره با آنها برخورد خواهد شد .

 

اتفاقیه/ الهام آقایی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید