توسعه منابع انسانی بالندگی استان را رقم می زند

توسعه منابع انسانی بالندگی استان را رقم می زند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: توسعه منابع انسانی متعهد و متخصص موجب بالندگی و پیشرفت استان خواهد شد.

به گزارش اتفاقیه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی بیگ زاده در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده المپیادهای کشوری و اولین دوره جشنواره ها و مسابقات علمی، پژوهشی پژوهش سراهای استان گفت: با ارزش ترین و استراتژیک ترین سرمایه یک کشور انسان های متعهد و متخصص آن کشور هستند که می توانند مسیر توسعه رشد و بالندگی را رقم بزنند.

بیگ زاده توسعه یک کشور را برابر با توسعه منابع انسانی توصیف کرد و گفت: بستر این توسعه از سنین کمتر شروع و نهادینه می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با قدردانی از اقدامات ارزشمند حوزه آموزش و پرورش استان، گفت: نتیجه این فعالیت ها کسب جایگاه های برتر دانش آموزان استان در المپیادهای مختلف است که نشان دهنده اهتمام استان به بالاترین سرمایه خود یعنی نیروی انسانی است.

بیگ زاده با تاکید بر اینکه قدرت امروز کشورها فکری و نرم افزاری است، افزود: اگر امروز در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با عزت و سربلندی مقابله و ایستادگی می کنیم به دلیل تکیه به نیروهای انسانی متخصص است که می توانند شرایطی را فراهم کنند که به ما قدرت بدهد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید