سرویس بین المللی | کد خبر: 27783
تاریخ انتشار: 1396/10/26 - 15:05:27

رویترز خبر داد:

ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد

ایران در سال گذشته میلادی با پیشی گرفتن از چین، به دومین بازار شرکت فرانسوی «پژو سیتروئن» تبدیل شد.
 ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد,
به گزارش پایگاه خبری اتفاقیه ، ایران سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.
 
بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.
 
فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.
 
انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

به زودی نظر شما پس از تایید منتشر میگردد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت اتفاقیه است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.